رینوپلاستی چیست؟
نمایش همه
عوارض جراحی بینی

عوارض عمل جراحی زیبایی بینی

عوارض و خطراتی برای جراحی زیبایی بینی وجود دارند و ما باید تمامی جزئیات را در مشاوره با جراح خود بدانیم. خطرات مانند خون ریزی، عفونت، واکنش معکوس به بیهوشی و هماتوما به معنی خون زیر پوست جمع شده، هستند. در مواردی که عمل جراحی بینی ابتدایی باشد نیازی به بیهوشی کامل نیست و با بیهوشی موضعی انجام می گیرد. اما در مواردی که بیهوشی کامل انجام می شود، فرد حالت تهوع و استفراغ، واکنش آلرژیک به بی هوشی، افزایش فشار خون و ضربان قلب ، آسپیراسیون (مکیده شدن مایع به مجاری تنفسی) را دارد.  با انتخاب یک جراح زیبایی متخصص و با تجربه می توانید خطرهای مربوط به جراحی بینی را از بین ببرید.

خطرات بیهوشی عمل بینی

جراح بینی باید از سابقه بیماری های فرد قبل از انجام عمل جراحی به طور کامل آگاهی داشته باشد تا با شرایط درمانی خاص فرد، جراحی کند. در حین عمل متخصص بیهوشی در تمام مدت عمل باید حضور داشته باشد تا بتواند به همه مسائل و مشکلات احتمالی به محض شکل گیری آنها عکس العمل درستی نشان دهد. عوارض خاص می تواند خون ریزی از ناحیه بینی ، ایجاد جراحت بر روی پایه بینی فرد، پارگی رگ های خونی ، ایجاد التهاب و ورم زیادی در پوست، آسیب رساندن به اعصاب هستند. بیماران باید از مشاوره های خود با پزشک ، خطرات و عوارض عمل جراحی استفاده کنند.

عوارض عمل جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی و عوارض آن

عوارض جراحی بینی  نیز می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. بنابراین آشنای با این عوارض می تواند برای شما مفید باشد. این عوارض وابسته به شرایط بیمار خواهد بود و علاوه بر خطرهای سلامتی مربوط به عمل جراحی بینی، عوارض جانبی یعنی عوارض بعد از جراحی بینی نیز ممکن خواهد بود. در زمان بعد از جراحی بینی، باید مراقبت های بعد از عمل توسط فرد حتما رعایت شود. بیمتر بعد از غمل بینی با کمی درد یا ناراحتی روبرو می شود. این درد معمولاً در سطح حداقل است و اکثر بیماران می توانند با استفاده از داروهای مسکن موجود این درد را از بین ببرند. نکته بعدی در عوارض بعد عمل بینی ، یکی از معمول ترین آن  ایجاد ورم در اطراف چشم ها و بینی است. این ورم در روزهای پس از انجام عمل جراحی بطور گسترده قابل مشاهده است، اما پس از مدت کوتاهی  از بین می رود.

عوارض بعد از عمل بینی

کبودی صورت یکی دیگر از عوارض عمل بینی است. این میزان کبودی بستگی به حساسیت بیمار و حجم بافت های جراحی شده دارد. کبودی صورت بعد از جراحی بینی غیرعادی نیست و  نگرانی درباره آن وجود ندارد. با رعایت اقدامات پیشگیرانه و درمانی ساده‌ می‌توان این جای کبودی و زخم را کاهش و از بین برد.

دو + دوازده =